mulla on huippufiilis!

IMG_0034IMG_0036IMG_0043IMG_0046IMG_0050IMG_0051IMG_0054IMG_0058
kävin maanantaina tapaamassa noita kahta ihanuutta kaupungissa. ida ja christa ovat oikeesti tärkeimpiä tyttöjä mun elämässä enkä tapaa heitä usein joten tuntuu ihanalta nähä niitä ja puhua kaikenlaisia. tällä viikolla on myös tullu ostettua uudet tummansiniset korkeavyötäröiset housut. rakastan niitä! olisin halunnu tummanpunaset mutta kokoa oli ainoastaa 36 jäljellä... mulla oli muuten aivan mahtava ilta eilen. lähin suoraan vesisade lenkiltä emilian läksiäisii. tutustuin moneen uuteen tyttöön ja koko ilta kokonaisuudessa oli loistava. en oo loppuviikoks suunitellu oikee mitää mutta torstaina/perjantaina on varmaankin lähtö hankoon poikaystävälle. mitä suunnitelmia teillä on juhannukseks? :)

2 kommenttia :

  1. Lueskelin nää kaikki postaukset mitä täs etusivulla nyt näkyy, ja kaikkee kivaa oot tehny :) rupeenki seuraan nyt ihan kunnolla tätä sun blogia, ja yritän muistaa kommentoidakkin! :D Ihania kuvia sulla! Mikä kamera sulla on? Joku järkkäri kuitenki, luulisin ainaki näin :) Kivoilta vaikutti myös nuo sun juhannussuunnitelmat. Mää ite olin vaan kotona lagaamas, en sen kummempaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vooi kiitos :D ihanan piristävää kommenttii! ;D mulla on ihan canon eos 1100d :D

      Poista

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana