jatkan bloggailua

okIMG_9970
JEEE sain tän ulkoasun muutettua mun vanhan blogin kautta kauheella säädöllä, mutta tässä se nyt on jonkinlaisena. Haluaisin tonne alapuolelle semmoset mitä voi ruksata mutta en saa sitä toimimaan vaikka olen yrittänyt tosi kauan. Kuvat ovat nytten pienempiä ja toivottavasti vanhoja postauksia ei nyt haittaa että teksti tulee pienelle osalle yms. Taidan nytten kuitenkin jatkaa tätä bloggailua tälläsissä vähän uusissa merkeissä. Toivottavasti jatkatte lukemista. En ehtinyt tehdä vastauspostausta tämän säädön takia joten en lupaa että saan sen valmiiksi viikon loppuun meneessä. Asiasta kukkaruukkuun. Tänään meillä oli 80-luvun teema ja päätin pitää kiharat hiukseni luonnollisina, pistin vähän sinisä luomiväriä ja vähän muuta mutta kyllästyin nopeesti. Huomenna mulla on pelkästään saksaa ja sen jälkeen joku juhlajuttu. Hyvää viikonlopun alkua! VIIMEINEN MAHDOLLISUUS KYSYÄ painamalla tätä emilia

6 kommenttia :

  1. goood ettet lopettanu!! <3 ja joo mul on toi sama ongelma, haluisin sellaset valintajutut tohon alas mun blogis :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos<3 mähaluuun! en vaa saa hommattuu niitä vaikka asetuksis lukee että mulla on ne mutta eiii...

      Poista
  2. mul on iha sama juttu niiden ruksihommien kaa! mutjee braa ettet lopettanu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hhehe kiva kuulla! :-) en tajuu miks ne ei esiinny tänne vaik mul joskus oli ne?

      Poista

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana