new hair

IMG_0231IMG_0257IMG_0228IMG_0251

Kävin tänään kampaajalla ja värjäys onnistui paremmin mitä kuvittelin. Ei mun tummista hiuksista mitkä mulla ennen oli, pahemmin vaaleeta saanut. Alla tulee aika reilusti tota tummaa väriä mutta toivottavasti se siitä haalenee että pääsen kokonaan blondiksi ensi kesäksi! Mun hissan koe meni niiin hyvin, kerranki tuntuu siltä että osasin oikeesti sen mikä kokeeseen tuli! Huomenna on pikkunen huilipäivä jonka jälkeen on taas espanjan koe... Tänään lähden vielä salille jengin kanssa!
Sain mun ystävältä, joka oli mun paras ystävä pari vuotta sitten ihanan kirjeen ja kuvan meistä viime kesältä! Mulla on sua emilia niin ikävä että tuli itku silmiin kun luin sun ihanaa kirjoittamaa kirjettä. Toivottavasti tavataan pian! emilia

8 kommenttia :

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana