BASIC

kkkkkkkkk
Moi! Kävin tänää koulussa ja onneksi meillä oli vaan pari tuntia koulua, sillä en olisi jaksanut olla siellä kauempaakaan. Uusi jakso ja taas pitää jaksaa panostaa. Mulla on kuitenkin vielä enkun koe kun en tehnyt sitä ku olin kipee. Alan lukea siihen ihan just. Kaikki sanat enkus on jotenki niin vaikeet eikä vaan pysy mun päässä. Tässä jakso mulla on ensimmäistä kertaa filosofiaa ja mua jännittää se ihan sikana ku oon kuullu et se on tosi tylsää. Oon niin onnellinen mun koeviikon suhteen sillä se meni niin älyttömän hyvin! Sain yli 8 keskiarvon. Aijon leiju mun arvosanoilla, jotka tän jakson aikana sain, koko lukion ajan. Tässä parit kuvat myös päivän asusta, aika simppeli mutta en ole yli vuoteen käyttänyt tota neuletta ja se on ihan kiva mun mielestä. 
Nyt en itse asiassa tarvitse oikeen mitään.. Mulla on pari paita jotka haluun, uudet alusvaatteet, aurinkolasit ja haluun uutta väriä hiuksiin. Saa nähdä mitä seuraavaks tapahtuu. En malta odottaa hiihtolomaa! Pääsee rentoutumaan oikein kunnolla! :) Onko kellään suunnitelmia? emilia

8 kommenttia :

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana