Lights will guide you home

IMG_8030IMG_80542IMG_8022IMG_8072IMG_8065
naule, your face / farkut, cubus / huivi, h&m / kengät, dinsko

Moi! Tänään alkaa koeviikko, eikä meidän netti ole toiminut kotona, ihan hyvä vaan. Saksankoe alkaa 9:00 ja mulla on tunne, että se tulee menemään hyvin. Tässä on pari aamupala kuvaa jotka on just semmoset kauheella panostuksella tehty. Mulla oli tää jakso lähes joka päivä kymppiin, joten sitä ehti panostaa. Koeviikkokin on rento, sillä se kestää kolme viikkoa. Toisaalta mulla ei pääsiäiseksi ole yhtään suunnitelmia, joten saa nähdä mitä teen. Santtukin lähti grand canarialle tänään viikoksi luokkansa kanssa. Epäreilua kun sillä ei ole koulua, eikä kellään muullakaan abilla. Tässä me muut ollaan koulussa ja yritämme päästä näistä vikoista viikoista läpi. 
Oon ehkä koukussa urheiluun, sillä en kyllästy siihen millään. Treenaan joka päivä, mutta tuloksia ei näy, vaikka mulla on paljon mistä lähteä. Ihan sama, nautin kuitenkin siitä, että saa tehdä jotain koulupäivän jälkeen urheilun parissa. Se on mun mielestä todella hauskaa, eikä mua edes kiinnosta, mitä muut minusta ajattelevat. Nyt joku varmaan miettii, että oli jo aikakin, että tuo läski urheilee. Mutta what ever, I am who I am! Haha, kuullostan tosi YOLOLTA, mutta niin. En osaa lopettaa tätä tylsää tekstiä, mutta ihanaa viikkoa kaikille! emilia

10 kommenttia :

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana