lovers are very special people

IMG_7602IMG_7618IMG_7606IMG_7611
Moi! Mulla ei ollut minkäänlaisia suunnitelmia tälle viikonlopulle paitsi läksyjen tekeminen. Kaikki meni kuitenkin paremmin kuin hyvin. Perjantaina olin Ronjan kanssa syömässä ihanaa lehtipihviä, hakemassa uutta passia ja katsomassa 21 tapaa pilata avioliitto Christan kanssa. Se leffa oli muuten tosi hyvä, vaikka onkin suomalainen. Sinne menikin mun viimeinen vapaalippu... On tullut kierreltyy kaupoissa ehkä vähän liikaakin, varsinkin Newyorkerissa, joka on uusi. Siellä ei oikeastaan ole yhtään mitään, mutta kun kivan vaatteen löytää, niin se onkin sitten TOSI kiva. Teen ehkä illemmalla postauksen mun viimeaikaisista ostoksista. Käyn myös läpi mun vaatekaapin, joten semmonenkin postaus voi olla luvassa, ainakin jossain vaiheessa! 
Eilen mun poikaystävä tuli zumban jälkeen pariksi tunniksi tapaamaan mua! Tosi söpöä, hihi. En olisi itse jaksanut tulla tänne ja istua päivän aikana neljä tuntia junassa. Ysiltä se sitten lähti ja mua väsytti älyttömästä kun tulin kotiin. Ei vaan kun nukkumaan. Tilaan ehkä tänään kengät!!! Rakastan niitä!! :) emilia

4 kommenttia :

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana