about me and my life right now

ii1IMG_8198i2
Auringonpaiste ja mun uusi farkkutakki, tekevät mut niin iloiseksi. Sain vihdoin pestyä takin pariin otteeseen ja nyt en halua käyttää mitään muuta takkia. Mua jännittää joka päivä enemmän ja enemmän, mihin päin Saksaa lähden ja minkälainen perhe minulle tulee. Pari kaveria on joo saanut tietää perheensä, ja musta tuntuu, ettei kukaan mua halua perheeseensä. Mulla on myös toinen asia jota jännitän. Saanko kesätyötä vai en? Helsingin kaupungilta on vaikea saada ja se onkin mun ainoa mahdollisuus. Toivottavasti ryhmähaastattelu meni hyvin, jotta saisin töitä ja tienata shoppailurahaa matkaani varten. Luin äsken netistä että etelä suomeen voisi vapuksi tulla jopa 20 astetta lämmintä. En malta odottaa kesää. Viimeset 14 päivää vetelen hikipinnassa ilman sosiaalista elämää. Mulla on nimittäin tuhansia palautustehtäviä ja satoja testejä tiedossa ennen koeviikkoa. Sitten palkitsen itseni jätskillä heti kun kesä on ihan oikeasti alkanut! Huomenna lähden kaupungille, eikä mulla oikeastaan muutakaan... emilia

arvonta!

4 kommenttia :

  1. tosi kiva toi farkkutakki! :-)

    www.olkkku.blogspot.fi
    • mun blogissa on muuten arvonta, josta voi voittaa 20€ lahjakortin, joten jos kiinnostaa niin käy tsekkaan!

    VastaaPoista
  2. ihana asu ! :) ♥
    http://nellimari.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. kiitos olivia!! :) käyn kurkkaa!
    kiitos nelli <3

    VastaaPoista
  4. Toi farkkutakki on ihan täydellinen!! :)

    http://meanwhileintre.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana