70 days left

okkokokkk
70 päivää lähtöön ja matkalaukku on ostettu, mutta miten mä saan mun elämän laukkuun kun itse matkalaukkikin painaa jo viisi kiloa? Talvivaatteet lähetetään sitten talveksi, joten talvikengätkin voi jättää laskuista pois. Onneksi sillon on vielä kesä, joten vaatteetkaan ei ota paljoo tilaa... Viimenen koe on myös huomenna, elikkäs matikka. Nyt pitää vaan tsempata, jotta se kesäloma olisi ansaittu. Oon ekan kuukauden töissä, mutta ehtii sitä kesästäkin nauttia. Eilen vietettiin mun synttäreitä kullan kanssa, kävimme shoppailemassa ja syömässä. Kaapista löytyy siis taas pari juttuu enemmän, hihi. emilia

4 kommenttia :

  1. Paljon onnea!! :D
    Mietin ihan samaa, et miten saa kaikki tavarat mahtuun, varsinki ku sieltä tulee ostettua niin paljon kaikkee..:D

    VastaaPoista
  2. haha kiitos samoin! niinpä! oon just miettiny ku saan rahaa kesätöistä ja haluun ostaa siel kaikkee. onneks saksast ei oo nii kallist tai pitkä matka lähettää mitää :)

    VastaaPoista
  3. oho, ompas painava matkalaukku! mut eiköhän sinne aika paljon saa mahtumaan, onneks pystyy kuitenkin tosiaan lähettään perässä mitä jää puuttumaan :)

    VastaaPoista
  4. niimpä! olis vähä kalliimpaa ja kestäis kauan jos lähettäis jostain koreasta... aattelin sillee jess et nyt mahtuu enemmän, mut laukkukin painaa enemmän tottakai :D

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana