blommor och blad

71081612411
Moi! Mulla on ihana viikko takana. Kun kävelin kouluun tunsin nurmikon tuoksun ja kukatkin kukkivat. Kevättä on rinnassa ja kohta ne lämpötilatkin voisivat nousta.
 Vappuna lähdin Hankoon, ja se oli jotenkin niin erilaista kuin mihin olen tottunut, mutten kadu ollenkaan, että lähdin sinne, sillä mulla oli tosi hauskaa! Suunitelmat muuttuivat todella nopeesti, joten emme tehnytkään sitä, mitä alunperin piti. Seuraavana päivänä kävimme ekalla kunnon jätskillä tänä vuonna ja oli kyllä hyvää.
 Eilen lähdin leffaan emilian ja veronikan kanssa katsomaan 21 tapaa pilata avioliitto, näin sen jo toista kertaa. Mielestäni on ihanaa viettää näiden tyttöjen kanssa aikaa, sillä vaikka nähdään kerran tai kaks vuodessa, juttua riittää. Huomenna on vaihtarileiri, jonne lähden heti aamusta. Onkohan joku lukijakin lähdössä? Ja tiedättekö jos joku on, olis kiva tietää heh. :)

 Kuvapostauksesta sen verran ettei oo tullu oikeen mitään ideoita, mutta yhdeltä anolta tuli kiva idea! Joku mun kaveri/poikaystävä kuvaisi eri juttuja jotka kuvailis mua, minkälainen mä oon niitten silmissä. Sellasen aattelin sitten mielummin tehdä!  emilia

6 kommenttia :

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana