Kirmes

kirmeskirmes3kirmes1kirmes2kirmes4
Hei! Perjantaina mulla oli ensin suunnitelmissa lähteä Kirmekseen, mutta treenejen jälkeen olin liian väsynyt lähtemään yhdeksän jälkeen mihinkään. Olin ihan loppu! Lauantaina kuitenkin lähdin Janinen ja hänen kaveriensa kanssa. Janine on siis mun ensimmäinen oma kaveri, jonka nyt tunnen. Tutustuin myös hänen kavereihinsa ja mulla oli ihana ilta! Tänään vietämme Lauran, eli mun pikkusiskon 14 vuotis synttäreitä. Mulla oli lahjana marimekon pussukka ja suomalaista karkkia ja jenkkipurkkaa. 
Kaikki sanoivat että rahaa mukaan koska kirmes on kallis. Ruoka ei ollu niin kallista, eikä laitteetkaan. Jos halusi mennä laitteeseen se oli max 3,50e. Suomessa taas se on varmaankin 8e tai jotain sinnepäin. Mulla on nyt vielä tekemistä synttäreitä varten joten kuulemiin! Koulu alkaa muuten keskiviikkona, iiiik! emilia

4 kommenttia :

  1. kivoja kuvia :) pidä kivaa äläkä ota stressiä koulun alkamisesta, tsemppiä ♥

    VastaaPoista
  2. Kiitos Nelli, en pidä! :) Mua vaan jännittää ku oon oottanu sitä niin kauan <3

    VastaaPoista
  3. Tyksin lukee blogiasi ja kattoo mitä sulle kuuluu. Oon lukenut aina ku päivität facebookkiin, mut tänään tajusin liittyä lukijaksi, haha! Onneksi päivitit facebookkiin, niin en jäänyt mistään! ;) tsemppiä koulun alkuun! Ja saksa onkin erilainen kuin luulin. :p

    VastaaPoista
  4. haha kiitos samoin! :) joo, siis on hirveesti samanlaista ku suomessa mut sit on myös erilaisuuksia mitä ei sillee huomaa! mutta ihanaa jatkoa sulle mona! :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana